Fjärde och sista veckan

Fjärde och sista veckan är inledd på praktikplatsen och det går fortfarande jättebra. jag kommer nog sakna allihopa, barnen och personalen, men det ska nog också bli roligt att flytta till vasa igen efter att ha varit i monäs en månad nu. i helgen var vi i kovjoki, lördagskvällen bestod av kaffe hos jennifer, johan och vincent, och annars har vi bara varit hemma och tagit det lungt. förkyld har jag också hunnit bli under helgen, så jag känner mig lite extra slö just nu. för tillfället skriver jag på ett skolarbete som ju aldrig tycks bli klart, men jag har sagt till mig själv att det ska vara klart till onsdag :) nu ska jag fortsätta skriva, ha en fortsatt bra måndag :)

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Ja ska jobb en tid som vikarie nu först o si ho e böri ga :) Men ja, kanski ja söker in ti nan sån utbildning i framtiden mittiallt! :)

Svar: Okej, ja he ska do nou jöra, fö man behöv nou hede pedagogiska utbildningen, förr ele sejnari skickar man entå obehöriga att utbild se inom hede områdi :) å he e ju entå bäst fö ti klienter man jobbar me :)
Linda Sjölund-Åström

2014-01-29 @ 16:09:24 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack så myki!! :) Jå du har jo myki fina bilder tu, så he sku säkert bli superbra! :)

2014-02-02 @ 19:39:25 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: