Hej du mörka onsdag!

Hade jag blivit förvarnad att det inte kommer vara någon sol alls på flera månader, så som det nu har varit, så hade jag nog flyttat till något annat land. verkligen konstigt att man inte deppat ihop eller fått andra psykiska problem? det har varit rätt bra ändå, för jag har fortfarande ett litet hopp om att det kommer sol snart, och snö, så det blir lite ljusare där ute! vi behöver verkligen det! tycker ingen annan det? man skulle ju vara mycket piggare då också :)

Det går riktigt bra på praktiken annars. trivs väldigt bra, och dagarna går verkligen jättefort. denhär veckan jobbar jag från 8-15, så jag har alltså just kommit hem. allt har gått jättebra med barnen redan från första dagen, så det känns verkligen kul! tiden går så fort då man har roligt, så dehär fyra veckorna kommer bara susa förbi tror jag. Nu tänkte jag kolla gårdagens avsnitt av paride hotel före det blir kvällsmat, sen ska jag bara ta det lungt resten av dagen. btw.. dethär är en sol !


 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Bra att du påminner me om ho en sol sir ut, fö he hadd ja faktiskt nästan glömd bort vi dähär lagi :p

Svar: Ja ja tyckt att all sko behöv si en bild, fö he lätt hänt att man blir förskräckt san om an nu verkligen komber fram na, å man it sko veta va he e som lyser så grömt :P
Linda Sjölund-Åström

2014-01-08 @ 16:38:40 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

SV: He låter som att du äter väldigt bra o regelbundet :) Super!!

Svar: Jo, ja vejt ;)
Linda Sjölund-Åström

2014-01-08 @ 19:17:45 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

SV: Kan händ att ja har röd clipon nanstans i na skrubb, men he e entå så nöjt, så ja måst ha ny i alla fall :D Ja färgar hede blonda som int e använd så myki så e he problemi ur världen :D

Svar: Men om man tvättar e me balsam bruk e jo bli ho len å fin som helst :) å färgar do hede blond så blir jo he å nöjttari :/
Linda Sjölund-Åström

2014-01-08 @ 20:16:08 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Ja, men ja vejt int ens om e finns na mejr :D He kan händ att ja slängd bort e fö längsan om e va alltför slitet :p

Svar: okej :P
Linda Sjölund-Åström

2014-01-08 @ 20:34:19 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: