En helg full med program!

Ja, det har varit en helg helt fullproppad med program. förutom agtt jag jobbat precis varje dag denna helg så har vi hunnit med en hel del annat. tex. i fredags efter kvällsskiftet fick jag verkligen skynda för att hinna till jeppis till halv tio och hittat en parkeringsplats före det. lättare sagt än gjort. kom 10 minuter för sent och arg var jag också. efter KAJ hittade jag och robb en hel hög med goda vänner och där satt vi och diskuterade på gräset i skolparken och kände oss gamla bland alla småttingar. Senare träffade vi också på Sara och gänget, och kul var det att byta några ord med varandra :) jag avslutade kvällen lite tidigare eftersom jag hade morgonskifte dagen därpå. någon sömn hittade jag knappt, det var varmt inne och robb kom hem vid 4 och förstås vaknade jag då.. så efter 2,5 timmars sömn for jag iväg till jobbet till sju.. 
 
På lördagen efter jobbet sov jag någon timme så jag skulle orka med kvällen. jag och robb for till nykarleby o mickis för att kolla in hans lägenhet och senare for vi alla till jeppis. träffade på en hel del bekanta. gick omkring, åt munkar, diskuterade med folk, och vid halv fyra körde vi hemåt igen. hade gärna stannat hemma hela söndagen, simmat, solat och tagit det lungt, men jag hade kvällsskifte. Så, någon lugn stund har jag inte hunnit med denna helg. Idag är det måndag och jag är ledig! sov länge imorse, for hem till monäs, åt jordgubbar, solade och simmade vid rävskatan.. Härligt! :) ovanligt nog har jag inte fotat en endaste bild denna helg, har helt enkelt inte orkat släpa med kameran eller ta fram telefonen. 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: