När man har måndagen ledig ♥

Idag har det varit en bra dag! jag har varit ledig hela dagen och var uppe tidigt från morgonen. när robb steg upp imorse och for till jobbet, gjorde jag det också och hoppade i min bil och for till vasa! la mig ner i soffan en stund när jag kom dit och runt halv 10 for jag till k-rauta för att köpa oljefärg till balkonggolvet. via några klädbutiker hann jag också och hittade bland annat en topp, bodylotion och en jumpsuit (?).. en mjukglass hann jag också med :) Vasa kändes verkligen somrigt idag. det var marknad på stan och ännu till europeisk mat-marknad. det var massor med folk i stan med somriga kläder och solen värmde verkligen. nåja. jag målkade golvet, vattnade blommorna och for via minimani före jag for till monäs igen. ikväll har jag legat i solen hela eftermiddagskvällen. sen har vi också varit på utflykt, bilder från det kommer imorgon! ♥




Det blev mobilbilder ikväll. alla ovan är från idag. här under har vi några från veckor tillbaks. lite blommor- jag i sidecut- myskväll i gäststugan vid villan- myskväll i vasa för någon helg tillbaka- min snygging i bilen- jag i mina jobbkläder. det var allt för ikväll.


 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: