Om tisdagen

Det har varit en varm och skön sommardag och jag har spenderat halva dagen på villan. hela kvällen har jag spenderat i nykarleby på enjo-demo party hos jennifers. trevligt trevligt :) jag köpte mig en olivtvål också för att iallafall lite komma in i denhär enjo-grejen. naturvänliga städateraljer från höger till vänster. något som faktiskt är väldigt viktigt egentligen, synd bara att det är så dyrt! men jag ska absolut börja bli liiite snällare mot naturen när det gäller rengöringsmedel osv..

Imorgon blir det Vasa. shopping står på shemat, och så ska det ju bli väldigt skönt att besöka lägenheten också :) något mer hade jag inte att komma med ikväll. och ja, bilderna har egentligen inget med dagen att göra, men äppelblommorna är ju bara för fina. det blommar för fullt hos oss just nu :) godnatt!



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: