Födelsedagsbarnet & den efterlängtade stegen ♥

Sjätte mars, och ingen snö så långt ögat kan nå. bara grått och dammigt ute. de har tillochmed börjat sopa gatorna här i vasa. jag är inte redo för våren än, eller? jag har saknat att köra omkring med snöskotern dethär året, denhär vintern, jag tror inte ens jag har fått den känslan att det varit någon vinter! det är väl lika bra att våren kommer iallafall, det lär väl inte bli någon ordentlig vinter mer ändå? sååå, vad har jag pysslar med sedan jag skrev sist? inget speciellt! men..

.. Idag fyller min fästman/robb/karn min/min älskling (kärt barn har många namn) 23 ÅR! grattis igen älskling ♥ jag kokade hans morgonkaffe och gav honom lite presenter, diskade undan, och så for vi båda till skolan halv 1! före skolan stack jag iväg till suvikirppis (ett loppis) och köpte en inredningsstege till oss! soom jaag haar läängtat efter en sån. just nu står den i sovrummet som pläd-ihållare tills jag vet var jag ska ha den och vad som ska hänga på den :) nöjd är jag iallafall, över att ha hittat denna stege! iallafall.. robbs födelsedag har vi firat med att äta min mumsiga laxpaj till middag, stekt kola-banan med vaniljsås, jag har bytt sängkläder åt oss, födelsedagsbarnet själv har läst på tent, och så har vi varit på informationstillfälle med våra grannar där vi fick veta vad rörsaneringen går ut på som de kommer börja med här snart - det var det. godnatt :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: