Godmorgon!

Så skönt det är med sovmorgon och lediga dagar! jag steg upp klockan 10 och gav katterna mat och gjorde frukost till mig själv. har suttit och lyssnat på musik och busat med piff och puff. nu tänkte jag börja skriva på en kursdagbok, läsa lite på tent några timmar, kanske se en film? och ikväll blir det träff med klassen :) skoj! 

min supergoda frukost som består av vaniljyoughurt med banan, jordgubbar och müsli / en suddig bild på piff och puff som väntar på sin frukost
 

Igår hörni, när jag var och handlade vid minimani så har de ju inredningsprylar såfort man kommer in, och det första jag ser är en ljuslykta med stjärnmönster. det var det första som fick åka ner i kärran och nu finner man den på bordet ute på balkongen :) på tal om vår balkong. ska olja golvet någon dag här också, och skulle verkligen ha lust att måla fönsterlisterna där ute som ändå inte huset får målat någon gång. fönsterlisterna är FULA. 

 

Kommentarer
Postat av: A

Balkongen ser urmysig ut. Kan du visa en närmare bild på den? :-)Fin blogg!

Svar: Tack så mycket!
Jag lägger upp bättre bilder på balkongen vid ett senare tillfälle :)
Linda Sjölund-Åström

2014-05-14 @ 22:13:47

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: