Återupplivat och förberedelser!

Idag hade jag första och sista skoldagen för denhär veckan. lyx va? vi hade första hjälp- kurs och har tränat på återupplivning både på barn och vuxen docka, vi har haft förbandsträning och också olika caseövningar. det var riktit roligt! det höll på från 9:15-14:30 och efter det for jag in via stan för att köpa strumpbyxor inför morgondagens julfest och hårfärg, eller rättare sagt toning. med mig hem köpte jag också två donitsar från arnolds som jag och robb mumsade på en stund efter maten. gott!! sov en och en halv timme ikväll också för att jag var så jäättetrött, det är nämligen så att det tog länge för mig igårkväll att få tag i någon sömn eftersom jag låg och hade roligt åt mig själv och min mage som höll låda. hmm? haha!
 
Ikväll ska jag färga håret, bada badkar och dona på inför morgondagens bloggjulfest. ska också testa outfiten igen och se vilka skor jag ska ha och fundera på om håret ska lockas och hänga eller vara uppsatt imorgonkväll. ska också klippa, fila och lacka naglarna ikväll, plocka ögonbryn och annat som går att göra dagen före. kamerabatterierna ska ses till, se vilka objektiv som behöver vara med, fundera om en blixt vore nödvändigt att slarva med osv osv.. DET KOMMER BLI SÅ ROLIGT imorgonkväll! att få klä upp sig lite, träffa andra bloggare, äta julmiddag och allt vad som kommer bjudas på! nu ska jag spa-a till det här hemma :) hejdå!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: