Bara en helt vanlig lista på 50 frågor..

Har sett så många andra göra denna lista nu så nu tänkte jag också hänga på! listor är ju dessutom så roliga att läsa :) och vissa tycker ju verkligen om att provocera när det kommer till sånahär listor också, fast det är ju bara underhållande, och irriterande, och roligt och nervtestande.. och jag är ingen provocerande typ, därför kommer man bara få kloka svar utifrån min lista :) och ja, alla borde göra denna lista tycker jag.. nu kör vi!

 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?


Dett finns så många fina flicknamn och det är omöjligt att nämna ett namn bara såhär. dessutom har jag ett namn som jag kanske t.o.m. kommer döpa vår lilla flicka till, om vi alltså får en flicka nångång, men det kan jag ju inte avslöja här och nu. men en liten ledtråd kan jag ge: Piffs och Puffs (och deras syster Våfflon) mamma råkar faktist heta detta ♥ hihih

 

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?  Kärlek utan sex förstås. bäst av allt är kärleken!

3. Vilken var den senaste filmen du såg? Lucy. den var bra! här är en trailer:

 


4. Har du bra självförtroende?
 Jo det kan man väl säga. 

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? Kanske pyssla? men har inte tid meddet just nu :)

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Dammsuga, torka damm, torka golv. allt detta är dock redan gjort!

7. Beskriv ditt drömutseende. Jag gillar mig själv som jag ser ut just nu!

8. Skriv namnet på någon du ser upp till. Pappa ♥

9. Någon du har kysst. Min Robert ♥

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jo, nerpackat i en låda på vinden där hemma :)

11. Den du senast sov över hos. Räknas hemma i monäs eller i kovjoki? :)

12. Vem skrev du senast med på Facebook? Min bästaste Sara

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Jo, men det börjar väl nog vara dags att uppdatera den igen..

14. Vad väljer du, godis eller chips? Godis OCH chips, haha!

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? Jag tror inte att jag gjort något pinsamt under min skoltid.. haha!

16. Hur uppvaktar man dig? 

Gör allt detdär jag inte orkar göra just då, tex. diskar, städar.. haha njae, men kanske man kunde ordna en liten myskväll, köpa hem en blomma och choklad eller nåt sånt :)

17. Har du rykten efter dig? Vet ej?

18. Din absolut sämsta egenskap? Jag är inte speciellt smart..

19. Din bästa egenskap? Jag är oftast glad, försöker alltid vara positiv, omtänksam.. och mycket mer!

20. En låt du är beroende av? Haha, paradise jokkmokk är en låt som fastnat på min hjärna..

21. Vad stod det i ditt senaste sms? Orkar inte hämta mobilen...

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? Gubben som sitter bredvid mig, alltså robb! 

23. Kan man vara vän med sitt ex? Det tror jag väl inte?

24. Har du kysst en kompis? Det har jag väl

25. Hur ofta dricker du alkohol? Typ EN gång om året. spyr bara av att tänka på att gå och dricka..

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? 
Droger är inte bra när det missbrukas. tycker synd om folk som förstör sitt liv med att använda droger. tycker också synd om såntdär folk som röker tobak, fyfan! för det första stinker det skit om alla som röker, för det andra ser det så jävla barnsligt ut att stå och röka, för det tredje är det jävligt irriterande med fimpar som fastnar under skorna. för det fjärde finns det inget som helst positivt med tobak, PUNKT! tycker också synd om folk som super sig fulla flera gånger i månaden. det är inte hälsosamt någonstans!

27. Vad hatar du? 

Hata är ett starkt ord, men jag ogillar getingar, tomat, saltgurkan i hamburgaren. sen finns det kanske personer man helt enkelt ogillar eller kanske t.o.m. hatar!

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? Det tror jag inte. närhet är viktigt!

29. Vad handlade din senaste dröm om? Jag minns inte?

30. Vad väger du? 58 tror jag

31. Hur lång är du? 161,5 cm

32. Vilken är den bästa svenska filmen? Gamlingen som hoppade ut genom fönstret och försvann, kanske

33. De bästa svenska skådespelarna? Ingen

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Twiligt såklart!

35. Ditt humör för tillfället? Lugn, glad och taggad :)

36. En vacker person? Min lillasyster ♥

37. Har du instagram? Ofcourse! lindanathalies heter jag på instagram!

38. Vem kramade du senast? Robb ♥

39. Vem träffade du senast? Förutom Robb? Personalen på Adam&Ewa loppiset :)

40. När slog du dig senast? Minns inte?

41. Någon du vill träffa? 

Några bloggare. några kommer jag få träffa på fredagens bloggjulfest! tex. Carro, Janina osv.. sen börjar det också vara en evighet sen jag träffade Sara sist, förhoppningsvis kan hon komma med på bloggjulfesten på fredagen :)

42. När grät du senast? Någon dag här när jag tittade på någon youtubevideo. pylar åt allt ibland!

43. Sminkar du dig varje dag? Nej. bara om jag ska till stan, till skolan eller nåt sånt!

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Båda tror jag :)

45. Är du helsvensk? Jag är finlandssvensk! alltså varken en svennebanan eller finndorvil..

47. En artist du inte gillar? Nicky Minaaschsshch (stavning?) är jag inte så förtjust i

48. En artist du gillar? Ed Sheeran med flera..

49. Vad är det bästa som hänt dig? 

Robb, piff och puff och att jobba med sånt jag vill- med människor, är några av många saker som är det bästa som hänt mig!

50. Vad vill du bli när du blir äldre? 

Äldre behöver inte betyda 80+, det vet ni väl! Äldre är jag t.ex. om två år, då är jag 25! då är jag förhoppningsvis mamma :) vi börjar så, sen vill jag nog bli barnträdgårdslärare eller jobba som socionom någonstans, sen blir jag säkert pensionär nångång då jag blir 70.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Intressant lista! :D

2014-11-27 @ 10:20:24 / URL: http://aberrationistiskatankar.blogspot.fi/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: