Bilder från helgens utflykt!

Helgen började som sagt med middag på rosso, idolmys i monäs därefter. i lördags efter maten for jag och robb med pappa o lägga ut nät. efter att vi lagt ut och skrämt lite tog vi upp näten igen och fick både sik och abborre :) mums! det var roligt, men blev till sist lite kallt om tårna och fingrarna. på lördagskvällen gjorde vi skolarbeten, badade bastu och tittade på film. idag har jag pysslat i snickerboa heela dagen, ja förutom då vi var en sväng till villan och kolla läget där :) lite bilder:




Åh, jag tycker att första bilden blev speciell på något vis. gamla båthus och spegellungt så att båthusen speglas i vattnet :) och nu till en myyycket charmig bild.. jag ute på havet, osminkad (förstås) och sånt. ja vad ska man säga? ... hoppas ni inte blev rädda för mig nu! oj va kul de e att göra animerade bilder, hihi :)
 



Bilder från villan:

 
Imorgon mina vänner lovar jag er att det kommer dyka upp lite pysselprojekt här på bloggen. det får ni bara inte missa! ♥

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Ho sku man kuna bli rädd fö te? :D Söto!!

Svar: Man kan nou säkert om e riktit vill se :D haha!
Linda Sjölund-Åström

2014-11-24 @ 10:21:47 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: