"Blogvember"

Ida-Marie, som är en av grundarna till facebookgruppen Finlandssvenska bloggare har nu kommit på den roliga idén att ordna lite frågor att svara på om sin blogg och sedan utmana andra bloggare att svara på samma frågor, en såkallad "blogvember" nu i november då männen har vad som kallas "movember" (då de sparar ut sin mustasch, vet ni?...). några har redan gjort detta och jag kände att jag också vill hänga på i "leken".. alltså inte spara min mustasch, utan svara på lite frågor! :) jag utmanar de som helt enkelt känner att de vill hänga på i denna lilla lek :)
 

♥ Vad är det roligaste med att blogga?
Det roligaste med att blogga är att få dela med sig av sig själv och sina intressen, att få känna att det är något man gör tillsammans med många andra bloggare, att få gå tillbaka i arkivet och läsa om vad man gjort, titta på bilder & minnas. för bloggen är ju faktist som en dagbok bara att man delar med sig till så många andra och inte bara sig själv. Att sedan också få läsa allt från fräcka till de finaste kommentarer är också givande!

♥ Vad gör min blogg speciell?
Det är en svår fråga! jag känner att min blogg kan vara speciell för att jag har en blandning av alltmöjligt att dela med mig av åt andra. jag har kanske inte så superduperrolig humor i min blogg eller så, men ja vill iallafall få fram positivitet. för ingen vill läsa enbart om sura miner. min blogg är egentligen inte nå mer speciell än någon annans, alla bloggar är speciella på sitt sätt!

♥ Hur ser min blogg ut om ett år?
Ganska likadan som idag (foto, vardag, bakning, pyssel osv..), eftersom jag då fortfarande studerar. dock är det då på slutrakan och jag kommer troligtvis börja dela med mig av en hel del tankar och funderingar om familjeliv, att flytta, börja ett helt nytt kapitel av sitt liv, med en examensbenämning som barnträdgårdslärare och socionom. möjligtvis kommer det börja dyka upp mer och mer åsiktsinlägg också!

♥ Vilket var mitt allra bästa inlägg?
Oj, inte tror jag väl att det finns något speciskillt inlägg som kanske sticker ut ur mängden på min blogg? jag tycker iallafall att de flesta inlägg med bilder (alltså nästan ingen text alls) är ganska bra efter som det är ju fotografering jag älskar mest. att hålla i kameran och fånga fina saker på bild. så inlägg där jag delar med mig av mina foton är väl de bästa inläggen isåfall enligt mig. vad vet jag? eller kanske mitt bästa inlägg inte ens blivit nerskrivet än?
 
♥ Vilka andra bloggar/bloggare inspirerar mig?
Maria frände (Tidstjuven), Elin Kero (Nevnarien), Carola Ekman (Vem kunde tro det), Sofia Lithén (Vem tror hon att hon är) med flera... det finns så många bra bloggar att inspireras av. 
 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Åh, tack för att jag fick vara med i inspirationslistan <3

Jag håller förresten med om att dina fotoinlägg är jättebra. Men så måste jag också säga att dina receptinlägg äger! :D Och så är det alltid kul när du delar med dig av DIY-tips.

Svar: He e ju helt självklart att DIN blogg ska finnas med i inspirationslistan! :)
Nåmen tack <3 faktist måst ja erkänn att ja gillar min receptinlägg själv å :D
Linda Sjölund-Åström

2014-11-22 @ 17:23:14 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: