Dagen mitt i veckan

Kukkelikuu! dagen mitt i veckan är kommen och usch vad jag var trött imorse då alarmet kom på 7:30! det var bara att ta sig upp ur sängen och göra morgonrutinerna, köra iväg till skolan och ha läkemedelsräkning. tröttsamt. på eftermiddagen satt vi alla och gjorde en självstudieuppgift om läkemedel med deadline 26.11. klar blev den också! efter det for jag via loppis före jag kom mig hem. ikväll har vi gått ca 1 timme på knowhow mässan och tittat runt vid de olika.. båsen? (int för att di e hästar eller nåt sånt som står där men...) det var nog helt trevligt :) nu ska jag bara ta det lungt och titta på tv! det var onsdagen i ett nötskal.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: