En helt vanlig dag..

Idag har det inte hänt något extra speciellt i mitt liv, men tänkte ändå slänga ihop ett kort inlägg här nu ikväll! jag har åtminstone haft ledigt, igen, så jag har iallafall diskat, varit och ordnat upp mitt loppisbord, gosat med piff och puff, lagat god kvällsmat i form av ugnsbakad potatis med lax- och räkröra.. mums! efterrätt har jag också gjort, vi har bytt till vinterringar på min bil, jag har tittat på tv.. och nu tänkte jag pyssla lite med ett pysselprojekt jag har på gång :) 



Här ovan ser ni två söta bilder på piff och puff ♥ här under ser ni dagens jag, och dagens frisyr. ville ha håret uppsatt, så gjorde först en fläta på sidan och satte upp resten i en hårdonut :) enkelt och bekvämt! annars, jag har förra helgen färgat håret ännu mörkare :) trivs nog bäst i mörkbrunt hår, åtminstone vintertid!


 

Här har ni kvällens efterrätt. Vaniljpannacotta med passionsfrukt! ♥ 
Pannacotta måste nog vara världens lättaste efterrätt att göra tror jag?


 

Kommentarer
Postat av: Ljuvliga Drömmar

Dom där pannacottorna såg riktigt smarriga ut! :)

Svar: Jag kan säga dig att det var dom också! :)
Linda Sjölund-Åström

2014-11-05 @ 20:28:32 / URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/
Postat av: Emmy's Life

Pannacotta är sååå gott! Passionsfrukt ovanpå är mums det med :)

Svar: Jamen visst! och enkelt är det att göra också :D
Linda Sjölund-Åström

2014-11-05 @ 21:48:03 / URL: http://emeliematkoski.blogg.se/
Postat av: aansoo.blogg.se

den där frisyren får tio av tio poäng. Passar dig riktigt bra :)

Svar: Tack så myki Ann-sofie :)
Linda Sjölund-Åström

2014-11-07 @ 14:12:39 / URL: http://aansoo.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: