FDJGSJGLSDKGSMGSGSLK



JA! så till mig är jag att rubriken måste bevisa hur till mig blev jag nu här för en stund sen när jag gick in på en av mina favoritbloggar gång nr 1/100 idag. Och när jag säger favoritbloggar menar jag förstås CARRO och hennes superduperiga blogg!! När jag först bara läste rubriken (vilket man ju gör!!) och såg att hon hade skrivit lördagstipset: Linda, tänkte jag först att jaha, vem e nu denhär linda som hon har tipsat om.. åså ser jag att de ju e lilla jag hon tipsat om (alltså tipsat om min blogg, inte om mej? eller?).. och bara för att det var carro som lördagstipsade om min lilla blogg får det bli två gif:s i detta inlägg! okej, så såhär var min reaktion:
 

och ni bara:
 
 
O sen hitta ja it nå fler gifs som sko passa bra, så hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kul att du blev glad ;)

2014-11-22 @ 21:27:15
Postat av: Carro

MEN VA? Varför blev de anonymt? NÅJA de va nu iaf jag som kommentera ;)

Svar: Jamen de va ju klart att ja blev glad! int ha nån nångång tipsat om min lilla lilla blogg sådär bara & därför e de sådär lagom stort fö mig :D
Linda Sjölund-Åström

2014-11-22 @ 21:28:10
Postat av: s.

Jättemysig blogg, helt klart en av mina nya favoriter! :)

2014-11-22 @ 23:50:39

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: