Fredagskväll..

Ikväll firade vi med middag på rosso med hela familjen (min familj + mommo och mostrar) eftersom min mommo fyllde år igår som sagt. det var riktit trevligt och maten var såå god! sen när vi hade ätit var vi hem via efter piff & puff, packade och åkte till monäs där jag befinner mig nu i skrivandets stund. vi har tittat idol, är trötta och ska snart gå och lägga oss (okej, robb ligger redan och sover.. med kläderna på..). imorgon blir det lite pyssel, skolarbeten och kanske någon liten utflykt om vi hinner :) uppdateringen på bloggen kommer inte vara den bästa, men ett tidsinställt inlägg kommer dyka upp på morgonen :) och så lite bilder på kvällens outfit. det fick bli paljettröjan, kjol, halsring och lockigt hår ..




Egentligen är jag inte såå plufsig, men på bilden här ovanför ser jag kanske lite plufsig ut. men vad gör det egentligen? för smal som en sticka skulle jag då inte vila va. denhär låten ger mig så mycket inspiration till att inte bry mig så mycket och helt enkelt bara slappna av och se ut som jag ser ut och tycka om det jag ser i spegeln och inte grubbla över om det är lite extra plufsigt här och där.. och med de orden säger jag GODNATT & trevlig helg på er alla ♥

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: