Måndag och ny vecka!

Om en fullproppad kalender..
Äntligen hemma.. om man nu helst skulle få pusta ut för en sekund, men något sånt kommer det inte finnas tid till denhär veckan, förutom då man sover såklart. så känns det iallafall, men klart att man hinner vila lite mellan varven trots att shemat och kalendern är fullproppat med alltmöjligt.. tex: idag började en ny kurs- läkemedelslära & läkemedelsräkning. i den kursen kommer vi ha flera självstudieuppgifter, vi har ett långt räknekompendie, vi har en tent i räkningen och en teoretisk tent via internet.. och mycket mer.. och allt detta före jul! dock känns det alltid som så mycket när man just har börjat en kurs och man ännu är lite vilse. någon mer som känner igen sig på den punkten?
 
Då skolan var klar för dagen for jag via loppis för att ordna upp mitt bord, sen for jag hem och la igång en tvättmaskin, vi var och veckohandlade efter att robb kommit hem från skolan.. och nu ska jag byta sängkläder, och därefter göra en individuell uppgift till torsdag i form av ett test om erecept, ska printa ut lite kursmaterial och sen kaaanske jag kan pusta ut för idag! imorgon har vi en lite annorlunda skoldag, en föreningsdag, från morgon till eftermiddag. de e mycke nu, de e mycke nu..
 
Helgen har varit och farit och vi har bland annat badat bastu, tittat på idol, varit på utflykt, varit ute, varit på jeppo revy som var riktit rolig.. och så har vi förstås firat farsdag på söndag! vi firade vår pappa med present och kramar, smörgåstårta och marrängtårta och sånt smått och gott :) grattis (igen) på farsdagen världens bästa pappa :) ♥
 
 
Tänk om man skulle få pusta ut och ha det lika lugnt som dessa två sötnosar t.ex. :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: