MÅNDAG!

Denna lediga måndag hade jag på alarm klockan nio men steg upp först lite efter en timme senare. blev så glad när jag tittade ut och såg rimfrost på träden ♥ .... planen var att börja uträtta ärenden inne i stan från klockan 10 eftersom butikerna öppnar då, men så blev det inte. la i en maskin med tvätt och efter det for jag till bibban och lånade böcker, gick igenom några kläbutiker inne i stan i hopp om att hitta något till bloggjulfesten. sen när robb kom hem for vi via loppis för att ordna upp bordet, veckohandlade på minimani och väl hemma blev det middagsdags och för att pigga upp oss såhär novembermörkret gjorde jag havtornskräm till efterrätt! mums :) diska har jag också gjort, och nu är det dags för skolarbete!



Bloggjulfest-outfiten är äntligen ordnad! skönt :)


 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: