På mitt första tupperwareparty

Gokväll gott folk! tänkte uppdatera lite kort om helgens olika roligheter. att lista ut hur fredagskvällen såg ut för oss är kanske inte så svårt. självklart blev det fredagsmys framför idol med chips och frukt.. och lite skolarbete i pauserna! men på lördag var jag på mitt livs första tupperware party där Jennifer var värdinna, som bjöd på trevligt sällskap, goda pepparkaksmuffins och glögg :) nu till sanningen......
 
Jag äger INTE EN ENDA tupperware produkt här i vasa och har heller aldrig varit något stort fan av tupperware, som Mimmi tex. fnissade för mig själv när jag såg hennes inlägg när jag tänkte hur det skulle se ut om jag också skulle fota min tupperware-samling. på bilden skulle synas: en potatisstamp som alla gäster fick på partyt i lördags, två vattenflaskor som jag beställde ur katalogen (kände väl att jag nästan måsta beställa nååggot då demonstranten Nilla var så trevlig), en lapp att öppna glasburkar med (som jag vann under en liten tävling) och en skalapparat (som jag fick för att jag hade med mig en väns beställning) not so much med andra ord... men hej, jag beställde ju faktist två vattenflaskor! *applåder*




Det var ett riktit roligt party med trevligt folk, godsaker.... och bus med vincent förstås! att jag var där var superkul tyckte han (och så ska vi inte glömma mommo förstås :) ), men att jag bara skulle sitta och lyssna på "tanten som pratade" var inte lika roligt. helst av allt borde jag ha varit på alla andra ställen :) oj älskade barn ♥


 

Kommentarer
Postat av: Eija

Jag kan beställa Vattenflask genom dig?

Svar: Nej
Linda Sjölund-Åström

2015-07-07 @ 18:28:27

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: