Pysselkväll

En eftermiddag med pyssel på shemat
När jag kom hem från presentshoppandet & uppordnandet på mitt loppisbord (som jag annars sålt riktit bra på denna gång wohooo) så for jag hem och började pyssla ihop en liten present åt Sara , som annars varit på ultraljud idag och fått veta att det ligger en liten pojke och gosar i magen :) så, som den snälla och superduperiga vän man är fixar jag förstås ihop något fint till denne pojkman (och sara) :) så Sara, förbered dig på att falla av stolen ännu en gång, hihi!
 
När jag pysslat klart ska jag fortsätta med nästa pyssel som redan är påbörjat men inte avslutat. åh, att sitta och pyssla är bra för kropp och knopp när man annars har mycket som är pågång i skolan osv. det skapar ett lugn på något vis. bortkopplad från både internet och skolarbeten som annars tar upp ens vardagskvällar. tacka vet jag min pyssellåda ♥

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Åååh, du e jo fö söt :') <3<3

Svar: Ja visst e ja :D <3
Linda Sjölund-Åström

2014-11-21 @ 05:16:39 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: