Tisdagens sysslor..

Usch en sån regnig och ruggig dag det varit. ja, lite klagosång måste väl få komma in här lite nu som då, för det är faktist så jag tycker idag. det är riktit dystert utomhus och blir inte ens ljust på dagarna nu när ingen sol orkar skina igenom den molntjocka himlen. det ska därmed bli väldigt härligt med minusgrader och snö de närmaste dagarna! snön gör ju det också lite ljusare utomhus, så det är bara positivt! novembermånad är alltid sådär tråkig och dyster. därför är det bra om man som vi, har massor med myslampor och ljuslyktor som man kan ha på när man kommer hem från skolan!
 
Hade nästan glömt att jag ens gick i skolan och hur jobbigt det är att stiga upp klockan 8.. idag var nämligen första skoldagen på typ två veckor och den bestod av socialrättstent som vi gjorde i grupper på 3 personer. det gick riktit bra! (man blir rätt rastlös av att vara ledig hela tiden, men snart börjar vi med nya kurser så..) klockan 12 stegade jag in på loppis för att lägga alla mina saker dit på mitt bord. nu är det bara att åka dit och ordna upp bordet varje dag och hoppas på att vi får sålt så mycket som möjligt :) från klockan 14-15 hade vi socialhandledningstillfälle nummer 2 på fylgia & även denna gång gick det riktit bra. nu är jag hemma och är för tillfället förbjuden att gå in i köket- robb har nämligen middag på gång och enligt honom är det en mycket hemlig rätt, verkar det som ;) haha! ikväll ska jag bara ta det lungt.. och betala hyran och bilplatsen! ....

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: