Är inne i en pysselperiod ♥



Just nu är jag verkligen inne i en pysselperiod och hittar hela tiden på nya pysselprojekt. jag har några roliga på gång som inte är riktigt klara, och sen har jag några jag verkligen ser framemot att börja med så snart som möjligt! vilken TUR att hela inkommande vecka är föreläsningsfri, det betyder mer tid för pyssel och diy projekt :D just nu är jag inne i en flask-konservburk-garn-tavlor av trä- period.

Mestadels kommer inspirationen från världens bästa sida- Pinterest, men också inredningsbloggar av olika slag :) Pinterest måste nog vara bästaste påhittet någonsin. kan sitta i timtal och skrolla igenom och söka inspirationsbilder där ♥ är det någon annan av er som läser min blogg, som också är inne i en pysselperiod just nu, och vilka diy- projekt har ni på gång? :)



 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: