Mina planer för denna måndag!

God eftermiddag får man väl säga vid denhär tidpunkten..
Som jag kanske redan nämnt i ett tidigare inlägg har jag inga som helst närstudier denna vecka, bara en via internet. så egentligen kan man väl säga att jag är ledig hela veckan, men lugn och ro kommer det ändå inte att vara.
 
Jag har redan fullbokad måndag..
och har från morgonen varit till skolan och skrivit i mina önskemål på praktikplatser för våren som kommer äga rum vecka 11-22. spännandeee! nu har vi just ätit varsin hemmagjord kycklingsallad robb och jag, och riktit snart ska jag åka iväg till stadsbibban för att göra klart ett pararbete i vuxenpedagogiken. det kommer ta resten av eftermiddagen. sen ska jag och robb på någon vänster hinna och veckohandla också :) men nog ska det gå det också! sen på kvällen tror jag bestämt att jag ska börja med lite pysselprojekt ♥ 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: