Om en ledig måndag!

Gokväll! idag har både jag och robb varit lediga, så imorse låg jag och drog mig ganska länge innan jag orkade stiga upp. vi tittade på tv en stund på förmiddagen, haft igång några maskiner med tvätt, jag har lagt undan kursmaterial till kurser som är klara i mappar, jag har tittat på senaste avsnittet av the vampire diaries, vi har veckohandlat och ätit god kvällsmat och just nu sover robb på soffan och jag ska titta över lite skolarbeten. sen ska jag nog bara vara lat :)

Höstlovet har varit och farit. i fredags var jag med familjen på shopping till kokkola, och återigen kan jag konstatera att vasa är så mycket bättre när det kommer till klädbutiker (och allt annat)..  men, nog är det kul att fara till kokkola åtminstone en gång i året också för lite omväxling :) iallafall, med mig hem köpte jag ett bar jeans, en stor skön stickad tröja för 9,90 som varit 50 euro från början !!!!! lite örhängen, ansiktsmask, pyjamas och sånt smått och gott. avslutar inlägget med en bild:



 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: