Om första septemberdagen

Hej första september och hej på er! dethär inlägget har jag tänkt publicera huur länge som helst nu, men internet har bråkat, och så var det ju idol på tv apparaten också. det känns som att det just var början av augusti och nu plötsligt är det första september och dessutom har det lovats lite sommarvärme ännu.. whaat? Idag har jag iallafall varit ledig och det är jag imorgon också. Idag var jag till plantagen, eva & adam loppis och suvikirppis. att vara till det sistnämnda idag var farligt, de har nämligen så mycket fint där just nu! Så, vad har jag mer gjort idag? tvättat kläder och veckohandlat :)




Piff och puff är också här i vasa nu ♥ piff ville inte vara med på bild idag så det blev två bilder på puff istället :)


 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: