Planer för helgen och roliga nyheter :)

Nu är det helg, wohoo! Vi kommer spendera denhär helgen i kovjoki och för tillfället håller robb på och bygger en lada.. hehe :) planerna för helgen är väl inte så många, men vi ska åtminstone ut i lingonskogen imorgon, bygga på ladan men annars bara ta det lungt. Jag har blivit förkyld, så jag kommer nog inte ha någon ork kvar till något annat.. dessutom bankar huvudet. Jag har också planer på att göra en höstlig plantering till vår balkong, vilket säkert dyker upp här på bloggen sen :) 
 
 
Sen måste jag bara få lägga in ett stort GRATTIS i dethär inlägget också, för det är ju liksom en dagbok för mig också som jag ska få bläddra tillbaks i och minnas fina stunder.. Min bästaste Sara ska få en bejbi :] okej, jag visste nog det redan tidigare men ;) läs mer på Saras blogg: http://saragunmarie.blogg.se <3 nu kan jag också berätta att.. jag ser så framemot gravidfotograferingen vi planerat som jag ska ha sen med Sara :) det ska bli så roligt! Jag är SÅ avundsjuk men supermega glad för Saras skull <3
 
Bilden är från Saras blogg :)

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Ååh, du e så söt :'D TACK vännen!! <3<3

Svar: <3
Linda Sjölund-Åström

2014-09-06 @ 06:27:20 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: