Var finns motivationen när man behöver den?

Okej mina vänner. jag har inte särskilt mycket att komma med för tillfället. har inte hunnit uppdatera bloggen på en vecka nu, men jag lovar att det nog kommer komma någon uppdatering under veckans lopp. iallafall någon bild och kanske något tips eller någon tanke eller fundering. det känns som om alla skolarbeten kväver mig för tillfället, men vänta bara, jag ska hitta motivationen och jag ska vinna. det gör jag alltid. men, var finns motivationen när man behöver den som mest? säg det. idag har jag åtminstone lyckats få till en a4 med text, inte illa. jag stack ut näsan i vädret idag också, och där var det cirkus 5 grader, isandes kallt och blåsigt. brrr! nu ska jag vänta på att robb kommer hem så att vi kan åka och veckohandla :) vi hörs!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: