Helgen!

Det börjar bli pinsamt tyst här i bloggen in i veckorna nu. tyvärr. jag vet inte heller vad jag ska blogga om, och det finns heller ingen som orkar eller vill komma med en liten kommentar om idéer åt mig. så, inte orkar jag engagera mig att uppdatera bloggen varje dag jag då heller! så är det bara!
 
Helgen som varit har det varit en hel del på shemat. helgen har spenderats i kovjoki och i fredags var vincent och gänget i kovjoki hela kvällen också. I lördags var vi ute från förmiddagen till kvällen och ordnade på gården. jag klippte hallonbuskar, räfsade och sorterade skräp i ladan medan robb hjälpte till att ta bort en häck! på kvällen såg jag på gladiatorerna och sen såg vi på Wedding ringer. rekommenderas! här är en trailer till filmen:
 


Igår, på söndagen var vi till jeppis en sväng, via prisma och sunds, och sedan for jag och hälsa på Sara och Wilton ♥ Sist vi sågs var på babyshowern, så det var verkligen på tiden! Jag träffade Wilton för första gången igår och han sov nästan hela stunden jag var där, men det gjorde ingenting! Han är nog det sötaste jag sett på evigheter! så liten och så gosig att ha i famnen ♥ t.o.m. Wiltons pruttar var gosiga! hihi :) Om jag var bebissjuk före så är jag nog det ännu mer nu!
 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Haha, gosiga pruttar ;) Tack igen för de fina kläderna! <3

Svar: Varsågod <3
Linda Sjölund-Åström

2015-04-27 @ 15:04:05 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: