Shopping!

Idag har jag varit och shoppat. kom hem med en hel del fint, men inte riktit allt jag var ute efter, så det får bli ännu en shoppingtur en annan gång. jag köpte iallafall en hel del tröjor, ett par lösa och mjuka byxor, en topp, strumpor och nya vårjackan som jag visat i ett annat inlägg. då jag kom hem rörde jag ihop en supergod laxpaj åt mig, robb och svärmor :)





Piff ville också vara med på bild idag ♥







Såhär mysigt har vi det hos oss just nu. tända ljus, fina tulpaner, påskgodis såklart fast det inte syns på bild, och de söta kycklingarna av pärlor som jag också pysslade ihop igår! :) ikväll är det gladiatorerna som gäller!


 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vilken fin kisse <3 Och dedär kycklingarna av pärlor är hur söta som helst :)

2015-04-05 @ 16:20:31 / URL: http://www.marvelicious.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: