Klassträff och scorpionskoncert!


Helgen inleddes med klassträff på Pavis. vi var ca 12 personer på plats. många hade tyvärr fått förhinder, vilket ju var synd eftersom det hade varit kul att träffa alla igen. men, det var åtminstone mycket kul att träffa alla som hade möjligheten att komma. efter middagen på Pavis for några av oss till netti, där vi satt några timmar före det blev dags att söka sig hem igen för de flesta. synd att man träffas alltför sällan bara. Tackar så mycket för en bra kväll, kockar och servitörer!
 


de två första bilderna är från Heidis och Jennifers instagram.




På lördagkväll var det scorpionskoncert i jeppis som gällde. Vi for dit till halv 6 och lyssnade på alla förband, köpte godisremmar, hade långväntan osv.. men 23:00 var det äntligen dags och vi hade en riktigt bra plats. under kvällen kom jag på en lysande idé hur koncerter borde arrangeras: alla långa hoppande gubbar får stå längst bak! det tycker säkert alla ni andra människor där ute på 160 cm också. Hursomhelst, OJ va scorpions va BRA! det var super! annat kan man inte säga! efter koncerten for jag och robb en sväng till netti, via korvgörans och sedan hem!




Det blev en lugn söndag. fotograferingen blev inte av, men istället har jag plockat lite hallon och varit i monäs. Nu är vi i vasa och är nöjda och glada efter en kul helg. Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter och jag känner på mig att den kommer bli bra. jag jobbar 100 % denna vecka och jag inleder jobbveckan med kvällsskifte, vilket passar mig bra efter denna helg :) godnatt!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: