Om lite allt möjligt


Det har varit så skönt att vara ledig en vecka. veckan har spenderats i monäs och jag har som sagt varit på kosmetologbesök och så har jag hunnit måla halva båthuset, hjälpt mamma i trädgården, bara tagit det lungt och så som det ska vara då man är ledig. pappa tyckte dock inte att jag var ledig alls eftersom jag hela tiden ville ha något att göra, hehe! Robb kom hem från Norge i fredags och hela helgen spenderades vid villan för att fira villaavslutning. vi har ätit gott, badat balja och skjutit raketer. det var en väldigt blåsig villaavslutning men en ändå en fin en. himlen bjöd på stjärnor och häftiga moln på lördagskvällen. Idag har jag faktist jobbat, imorgon börjar skolan. vi hörs! godnatt

 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fiiina bilder! Första gillar ja extra myki :)

Svar: Tack så myki :)
Linda Sjölund-Åström

2015-09-01 @ 11:12:22 / URL: http://miipi.blogspot.fi/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: