Lite kort om julen som nu är över

 
 
De flesta av er har väl sett lucka 24 i min bloggjulkalender, om inte så kan ni ju se den om ni har tid. Jag tänkte utöver den videon bjuda på några bilder från när vi var i Nykarleby på julaftonskvällen, för det är ju superkul med både video och foton tycker jag iallafall! Lite som pricken på i:et att ha med båda. Jag vill också säga tack för alla fina julklappar jag fått! Nu är julen över för detta år och det är bara skönt tycker jag. Vi har ätit julmat "så he sticker ut ginom örona" och just nu är jag sugen på knäck som finns i frysboxen hos mamma och pappa i monäs och jag och robb är i vasa just nu. hmmpff! Går knäck att skicka på posten? :)
 
 
 
 
En glad och nöjd Vincent på julaftonskvällen ♥
 
 
 
Ett batteridrivet lok. Succé säger Vincent!
 
 
 
 
Av Jennifer & Johan fick vi ett presentkort till Arnolds. mums. det kommer komma till god använding kan jag lova. Tack!
 
 
 
 
Det är bra att ha mobbo på besök, för han gillar att leka med Vincents alla leksaker (speciellt tågbanan och att bygga lego)...
 
 
 
Här byggs det flygplan!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: