LUCKA 21

 
Nu är det tre dagar till jul vilket innebär tre luckor kvar i min bloggjulkalender. Om jag nu såhär vid slutspurten får ge mig själv betyg från 1-5 så tycker jag nog att jag är värd åtminstone en 4:a. Jag har iallafall haft något varje dag, även om allt inte varit i videoformat. Ska jag vara ärlig så kommer det kännas så skönt när dethär är över, för det har verkligen varit ett tidskrävande projekt och ibland har jag nog tänkt om det ens varit värt det, men men. Jag har iallafall provat på att ha en julkalender OCH jag har faktiskt vågat prata också. applåder. I dagens lucka blir det också lite prat & så pysslar jag ihop en julkrans / dörrkrans. Godnatt!
 
Och varför jag var på jakt efter kottar var för att jag skulle göra flera dörrkransar, en med kvistar och en med bara kottar. men kottarna var för våta för att användas så det får bli en anna gång. 
 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Jag är imponerad över hur du fått ihop en video nästan varje dag! :D Verkligen bra jobbat!

Svar: Tack, vad glad jag blir över att någon skriver det till mig! fast det kanske inte varit den bästa av videor varje dag, så har jag nog ändå funderat och pysslat och knåpat för att slutligen ladda upp videon på youtube och ja.. man kanske skulle kunna tro att det går snabbt, men det gör det verkligen inte! så tack <3
Linda Sjölund-Åström

2015-12-23 @ 10:34:53 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: