LUCKA 24

 
Igår var det julafton och typiskt nog gav moviemaker upp när jag skulle redigera lucka 24 kl 2 på natten.. lika bra det. gjorde nytt försök idag och sist och slutligen vet jag inte hur det började funka... Men ja, det var alltså julafton och jag har gått och blivit förkyld. hade feber hela dagen, ömma öron, sjuk hals, hosta och snuva, med andra ord mådde jag inte så värst bra igår och hade nog behövt ligga i sängen hela dagen egentligen. Vi började iallafall julafton med att åka till gravgården. Då vi kom hem igen åt vi risgrynsgröt, drack glögg, tittade på kalle anka, ställde till med julmat och robb kom passligt till det, åt, delade julklappar, drack kaffe & åt julgodis och lite senare åkte jag och robb till nykarleby också. Idag har vi varit i kovjoki & ätit julmat som robbs fammo (99) pajstat med :)
 
GOD JUL ALLIHOPA!
Hoppas alla hade en fin jul & att ni fick många fina julklappar ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: