Utmaning

Blev utmanad av Sara att göra denna utmaning. en mycket fin och nödvändig utmaning om ni frågar mig!
Jag utmanar Maria, Amanda och Johanna!



- Att fotografera
- Matlagning
- Bestämma
- Köra bil
- Lyssna och bry mig i andra!

- Min rumpa
- Att jag är kort
- Mitt ansikte
- Mitt hår
- Egentligen hela kroppen faktiskt!
 
- Att jag orkar vara stark och positiv trots tråkigheter..
- Att jag slapp in på socionom- utbildningen!
- Att jag inte påverkas av andra och går min egen väg
- Min familj och min Robert!
- Att jag gjort mig av med personer som inte är värda min vänskap


- Att jag har en familj och en fantastisk fästman i mitt liv
- Att jag och robb har två underbara katter tillsammans som gör vår vardag roligare :)
- Att jag äntligen får jobba med det jag vill, med människor!
- Att jag och mina nära och kära är friska och har det bra
- Livet

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin utmaning och tack för den. Men jag kommer nog inte att göra den, har nämligen slutat med bloggandet på obestämd tid! :)

Svar: Det var ju synd! men man kan ju också skriva ner de 5 punkterna på någon annan antecknings- vänlig plats som man ofta ser på, så man minns just de sakerna man tycker om med sig själv :) för att tycka om sig själv är ju SÅ viktigt!
Linda Sjölund-Åström

2015-02-15 @ 18:15:30

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: