En speciell dag ♥

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det mina tvillingssmåsyskons 19:e födelsedag!! GRATTIS till er och hoppas ni får en jättebra dag :) igår hade vi "kalas" och firade mina småsyskon, åt tårta och kladdkaka, jag gav mina presenter osv.. Förutom att det idag är småsyskonens födelsedag så är den 12 Januari ett speciellt datum för mig och robb också! Idag har vi nämligen 4 års förlovningsdag och så har vi varit tillsammans i 8,5 år idag ♥ Det firar vi med att vi båda har en föreläsningsfri dag, robb sitter och skriver på sitt slutarbete, vi ska veckohandla, men sen ikväll ska vi nog höja mysfaktorn lite och se den nya hobbitfilmen på tv, äta lite gott och bara mysa! ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: