Färgglada blommor och bloggevenemang

Skoldagen gick snabbt. vi skulle egentligen ha haft föreläsning nu på eftermiddagen också men den blev inhiberad. så vi hade bara socialpedagogik från förmiddagen. då jag kom hem igen åt jag och sedan har jag bara tagit det lungt. tänkte att jag skulle sitta med lite skolarbeten nu någon timme, packa väskan inför helgen och 18:30 blir det bloggevenemang vid Amalia :) kameran hänger såklart med, så lite bilder blir det säkert senare ikväll!




Blomman från plantagen :) ger lite färg nu när det är så grått där ute...




Chococino... mmmmm!


 
Såhär ser jag ut idag! den nya blommiga klänningen har jag på mig idag.. passligt för bloggträff på Amalia blommor :)

Kommentarer
Postat av: Emmy's Life

Vi ses ikväll! :)

Svar: Ja, det var kul att ses :) synd bara att det inte fanns tid att stå och prata länge med alla :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-29 @ 15:09:07 / URL: http://emeliematkoski.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: