FREDAGSSELFIE


Idag känner jag mig löjligt glad...






... och lite gullig i mitt korta rufslockiga hår och min rätt så nya svarta klänning med små vita hjärtan, så jag kände för att ta några bilder för att föreviga mitt gulliga och löjligt glada jag. en riktig fredagsselfie med andra ord : ) 





Det känns så bra att bara vara just nu, idag. ingen oro, nervositet eller stress eller annat som drar ner en, känns av för stunden och DET är härligt. vi har dock flera tent på inkommande, skoluppgifter över öronen och en tolv veckors praktik som väntar och till den skall skrivas en mycket lång rapport. det är helt enkelt sånt man måste ta antar jag. men jag har en känsla av att det är pga. alla saker jag har att se framemot som allt detta inte känns alldeles för hopplöst, omotiverande, ointressant just nu. det är bara att börja ta itu med dendär högen med uppgiften, helt enkelt! 






Sommarjobb är typ ungefär nästan fixat och det känns bra! på måndag ska jag till stället och diskutera lite med dom!! många i klassen har inte ännu en praktikplats. det har varit ganska mycket oklarigheter för många iår tyvärr, så jag är tacksam att jag fick de platser jag ville ha som praktikplatser! Praktiken ska faktiskt bli riktigt spännande tror jag : ) denhär helgen har jag tänkt få gjort en stor del av alla skolarbeten och jag är för en gångs skull rätt så motiverad!? jag och sara har inbokat gravidfotografering och det ska bli sååå roligt! sedan har jag också en annan jätterolig grej som jag ska på som jag tyvärr inte kan berätta om här än. nästa vecka ska jag på bloggträff på amalia här i vasa och det ska bli riktigt skoj det också! och så har vi ju sportlovet förstås som jag ser jättemycket framemot. alltmöjligt kul på gång alltså!



 

Jaja, ha en bra fredag allihopa  ♥


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad skönt att du är så glad!
du är löjligt fin också:)

Svar: Hehe ja faktist! tack så mycket :D
Linda Sjölund-Åström

2015-01-23 @ 14:55:59 / URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad söt du är! :)

Svar: Tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-23 @ 18:05:29 / URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Oslofru

Så fin du är :) Hoppas du får en underbar helg :)

Svar: Tack desamma :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-23 @ 18:05:36 / URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Saragunmarie

Du e så söt :) <3

Svar: Tack desamma :) <3
Linda Sjölund-Åström

2015-01-23 @ 19:26:14 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: