Här händer det allt och inget!

.. Här på bloggen händer det dock mest inget! Vad har jag då gjort på sidan om bloggen eftersom jag ju mäkrbart inte gjort något bloggrelaterat? Jag har varit i skolan, handlat mat, slappat framför tvn, busat med piff och puff, gjort skolarbeten, spelat hay day, lagat mat, varit till plantagen, gjort en ny "ingen reklam tack- skylt", köpt en blommig klänning mitt i vintern, varit på mitt första mary kay party någonsin hos en klasskompis med några andra klasskompisar, är fortfarande omänskligt trött på morgonen fast jag sover tillräckligt.. och ja, någon promenad/cykeltur eller annan motionsform har vi inte hunnit eller orkat med denhär veckan. nya tag nästa vecka! det är skitväder här i vasa, fjuttiga -1 grader, slask, blåsväder, ja, inget vinterväder alls med andra ord! imorgon har jag skola hela dagen, sedan ska jag på bloggkväll till Amalia och sedan köra norrut för att tillbringa helgen i monäs! det var allt för ikväll, godnatt!
 
PSST.. NI FÅR GÄRNA GE MASSOR MED TIPS OM VAD JAG SKA BLOGGA OM!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: