Hej Januari!

Hej på dig Januari! det har redan hunnit gå och bli andra januari och jag har inte uppdaterat på några dagar nu. har haft fullt upp med annat, tex shopping, pyssel och annat som jag inte minns. nyårsafton firades med en hel hög vänner i jakobstad. vi mumsade på tacopaj, chips och godis och skålade med skumpa. (alla barnen skåla me skumpa utan linda för hon drack fanta) .. ja, det blev en sen kväll, men en rolig sådan :)
 
Snart börjar det bli dags att åka tillbaks till Vasa igen (måndagkväll) och då kommer vi ha en hel del roliga projekt att hålla på med. bland annat har vi ett helt nytt och fint skrivbord att lägga på plats och fixa till, det nya vardagsrumsbordet ska få en makeover och lite sånt smått och gått kommer vi pyssla med! före- och efter bilder kommer att komma upp på bloggen sen då allt är klart :) det ska bli så skönt att återgå till vardagen igen också!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Med hänvisning till det här inlägget: http://www.mariaheikkila.blogspot.fi/2015/01/ge-bort-en-rubrik-del-tva.html ger jag dig ett önskeinlägg med rubriken "Ett av mina favoritfoton och hur det kom till". Ha en skön söndag!

2015-01-04 @ 10:03:53 / URL: http://www.solskensflicka.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: