Något att se framemot!

Sportlovsresa ✓

 
Det är inte länge kvar nu tills vi har sportlov! bara en månad kvar faktist. nu har vi tre år i rad varit till Levi, vilket nog är ett superduper ställe enligt oss, men i år tänkte vi åka någon annanstans, någonstans med liite kortare resväg! och njäe, jag är inte den som är i så världans stort behov av solsemester, utan jag/vi åker nog mycket hellre till lappland och åker slalom! I år blir det RUKA! jag och robb, vi ska bo på hotell, äta god hotellfrukost, spendera halva dagarna i backen och bara ha det bra! precis vad jag behöver! Jag längtar! vad ska ni göra på sportlovet? :)

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Härligt med sportlov snart!

Svar: Det tycker jag också :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-19 @ 20:56:12 / URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Saragunmarie

Va kul! Jag ska föd bån på sportlovi, typ ;) Haha.. Nä men exakt när ere sportlov? :)

Svar: Hehe :D sportlovi e hande vikon som böri me 23:e februari :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-19 @ 21:42:36 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Ahaa, nå tå har väl kanski int bebbo anlänt na än :D

Svar: man vejt jo alder :D
Linda Sjölund-Åström

2015-01-20 @ 15:19:52 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ska själv nu troligtvis iväg till Ylläs nästa vecka, och har aldrig varit till Lappland eller ens åkt slalom i en riktig backe förr :D Men ja, alltså vågar man ta med kameran upp till backen eller är det för riskabelt om man är nybörjare? :o Hur brukar du göra?

Svar: Om du int ha åkt slalom i en riktig backe förr ska du absolut INTE ta med systemkameran! satsa på en liten kompaktkamera eller helt enkelt bara telefonkameran! jag har varit nu i flera år och åkt och nu iår blir det förta gången jag tar med systemkameran upp i backen! dock blir det D90 och inte D700 :) + ett litet fast objektiv :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-20 @ 17:30:00 / URL: http://sepia.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: