Plötsligt var det helg

Plötsligt blev det helg också och jag har under veckan som gått inte ens haft tanken på att uppdatera bloggen (förutom om arbetshörnan och soffbordet då) och det har sina anledningar! jag har haft skola varje dag och om kvällarna har jag suttit med skolarbeten, räknat läkemedelsräkning till omtenten som var igår (och jag klarade det!!!), varit ut på promenad, gjort hushållssysslor och sånt. dessutom har jag inte haft något att skriva om!
 
Denhär helgen är vi i kovjoki. igårkväll tittade vi på tv och idag har största delen av dagen gått åt att göra finskauppgifter till tisdag... det är jag som gör middagen ikväll och det blir kycklingfilé med potatisgratäng och sallad. till efterrätt blir det fruktsallad! planerna för kvällen lutar åt att busa med vincent och agera kaffegäster åt jennifer och johan :) och nu har jag bestämt att imorgon blir en utomhusdag, för något sånt har vi inte hunnit med idag! något mer trams har jag inte att komma med idag! ha en bra kväll :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: