Polaroidkamera ♥

Köpa eller inte köpa, det är frågan...

Gissa vad jag är sååå sugen på att åt mig nu? Jo en Polaroid Kamera! sitter och letar på nätet nu som bäst och har hittat några modeller som jag ska jämföra. det verkar vara så att många ger ganska små bilder men jag hittade en som man får lite större bilder med :) en sånhär kamera skulle vara så kul att ha på alla sätt och vis, tänk då man 1. får bilden direkt i handen och är föralltid kvar som ett minne och man 2. kan hänga upp bilderna med klänypor på ett snöre och ha som inredningsdetalj ♥ i want it!! tror ni jag kommer kunna hålla mig från att köpa? Jag tror nej! äger någon av er där ute en polaroidkamera? :)
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Wikblom

Har en gammal polaroid, enda minuset är att film är så dyrt. Blir att betala över 30 euro för 8 foton :(

Svar: Okej, jag har hittat en lite nyare modell och till den kostar en förpackning med 10 foton ca 12 euro! lite bättre det kanske än 30 euro :) får se vad jag gör! e du annars nöjd med din polaroid kamera? :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-12 @ 13:41:24 / URL: http://fashionsafari.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad kul. Jag skulle vilja ha en :) berätta gärna sen om du köper en och den är bra :)

Svar: Vad roligt :) ja det kommer jag nog göra (om jag köper en alltså..)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-12 @ 20:20:20 / URL: http://www.saralene.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: