En helg fylld med roligheter!

 
 
Äntligen helg. äntligen en ledig helg, dessutom. och helgen, den kommer vara fylld av massor med roligheter. Ikväll tillexempel ska jag på klassträff till Pavis med alla andra kockar och servitörer jag utexaminerades med i maj 2010. det är ju faktist fem år sedan vi gick ut yrkes, så klart det behövs en klassträff. Hur som helst tror jag det kommer bli en riktit rolig kväll och det ska bli kul att träffa alla.
 
Imorgon ska jag med familjen på sommarens första och enda koncert! som jag har väntat. väntat sedan mars. Scorpions i finland, jakobstad! och varje bandmedlem ska göra entré i varsin audi, så det kan ju inte bli annat än bra då ;) hehe. ska det va så ska det va liksom. can´t wait!
 
På söndagen har jag och Sara inplanerat en fotografering och sånt är ju alltid lika kul :) 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: