Ledigt!

Två lediga dagar från jobbet och jag har passat på att göra klart alla bilder från förra veckans fotografering. själv är jag riktit nöjd med slutresultatet och det verkar även wiltons mamma vara, vilket ju känns bra. nu har hon 241 foton att bläddra bland och mer kommer det bli, för nästa veckas söndag har vi inplanerat ännu en fotografering. man kan väl inte ha för mycket bilder på sitt barn? hursom helst ser jag framemot den dagen! Sen så får man gärna kommentera vad man tycker om bilderna! Bilder från fotograferingen hittas även på saras blogg!
 

Wilton & Fotografen
 
Resten av denna lediga dag tänkte jag cykla iväg till stenhaga för att se om de har något kvar vid mysport, titta på en telefon vid gigantti, titta på blommor vid plantagen, diska, titta på film och ta det lungt! Dagens/hittills hela sommarens nummer ett mest irriterande: idiotgrannarna som röker på sina balkonger och vi får in den äckliga röklukten i vår lägenhet via vår balkongdörr som vi gärna skulle vilja ha öppen. kan de inte bara förbjuda rökning på balkonger nu med detsamma. usch och fy!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: