På gång just nu!

Hej alla som orkar titta in dagligen fast det är så dålig uppdatering. det har inte ens funnits en liten tanke på att skriva något. jag har inte ens suttit vid datorn den senaste veckan. livet, ni vet? hur som helst så tillbringade jag hela förra veckan i monäs. jag har gjort allt och inget, så som att städa huset, i onsdags blev det lite sommarshopping med mamma och syster, jag har varit i jeppo, jag har varit vid villan och städat och däremellan har jag bara tagit det lungt, ätit glass och haft migrän. helgen tillbringades i kovjoki och där hände inte mycket eftersom robb hade nackspärron. vi kom till Vasa på söndagkväll och hela gårdagen var jag ledig. dagen bestod av hushållssysslor och serietittande...




Idag börjar jag sommarjobba! jobbar kvällsskifte och har haft en lång sovmorgon, ätit frukost på balkongen och redigerat bilder. kan inte lova att det blir någon mer uppdatering denhär veckan. motivationen finns liksom inte där heller så det som kommer ske här näst i livet nu är alltså sommarjobbet, dop på söndag och så åker robb på jobb till suomussalmi i två veckor frånomed söndag. så sånt är på gång just nu!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin bild :)

2015-06-09 @ 17:03:23 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: