Lunchutfärd och slutspurten

Idag blev det en nio timmar lång praktikdag. anledningen: Lunchutfärd till Berny's restaurang i Replot. väldigt trevlig anledning med andra ord. det tar ju faktiskt en stund att få in alla klienter i bussen också, speciellt med rullstolar och allt. god mat var det åtminstone. imorgon är min sista praktikdag och jag slutar redan klockan 12. Nu har jag varit 6 veckor på Carl & Carolina och det har varit riktigt roligt. imorgon här hemma ska vi ha storstädning. på fredag är det praktikseminarium och kalas-förberedningar om står på shemat och på lördag har vi examen- och födelsedagskaffe. sommarlovet är på intåg. mer om mina sommarplaner kommer i ett annat inlägg :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: