Dagens 5 tips

 
Det är måndag och vad passar inte bättre än lite tips att börja bloggveckan med. hade så många tips på lager så tänkte ta alla i ett inlägg istället. Till att börja med har jag ett baktips till er! Bakade lavabröd i helgen som blev himmelskt gott. Fiberrikt bröd som passar fint nu till juletider. Förutom tipset delar jag också med mig va receptet till er så att ni också får testa på det.. eller ni SKA testa det! ♥
 
 
 
 
Igårkväll skulle vi se film och hade svårt att hitta någon som såg intressant ut. till slut hittade vi en som åtminstone såg ut att ha lite spänning i sig och som vi inte ännu hade sett: San Andreas! En Action-drama-thriller med Dwayne Johnson som huvudskådis. Den tycker jag att ni ska se om ni gillar filmer i denna gengre! Här under är en trailer..
 

 
Sabina ddumba - Not too young : riktigt bra låt om ni frågar mig!



Jag är verkligen ingen höjdare på varken mode eller makeup och sånt som hör till den kategorin. jag klär mig i det som känns bekvämt och är fint i mina ögon och på sminkfronten lägger jag ca 5 minuter om dagen (om jag ska till skolan, ibland inte alls). Följer en tjej på youtube som heter Therese Lindgren, häromveckan när jag gick igenom några av hennes video hade hon testat Lindex smink & var förtjust i deras foundation. Bestämde mig för att testa den jag också och jovisst är det bra! Rekommenderar den verkligen. enkel att applicera med sminkpensel och täcker bra och hålls kvar hela dagen. Jag har styrkan 02 nu vintertid. testa er fram i affären för att hitta din. Denna foundation finns alltså på Lindex och kostade 7,95 i butiken då jag köpte den.


  
Hittade härom dagen en superfin blogg som jag ville dela med mig av till andra som tycker om att se fina bilder på inredning. hänger som sagt mycket på pinterest för tillfället och inspireras av olika inredningsbilder och sparar pin efter pin. en bild på pinterest ledde mig vidare till just denna blogg. Vitt hus med vita knutar

 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: