Torsdagen i ett nötskal

 
Såhär ser jag ut idag
 
 

Alltså är det redan torsdag? det tror jag inte på. idag hade jag sovmorgon eftersom vi började först 12:45. Annika från folkhälsan höll föreläsning till oss om Start- och stegen- metoden. kom hem lite före 16 och då har jag tvättat kläder, gosat, ätit mat och tittat på ett avsnitt vampire diaries. Jag har inte orkat med nå skolarbeten alls idag, tänkte göra klart det ihelgen istället. Man blir ju galen av att bara sitta och titta på skärmen och bara åstadkomma någon rad. Klockan är bara lite efter åtta. För tillfället sitter vi och lyssnar på musik och bara tar det lungt. kanske man skulle ta och se en film före det blir läggdags? :) det låter bra! hejdå
 

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: