Helgen som varit

Sånt som man kan göra på helgen i monäs / Sånt som man kan göra i skolan när man studerar till socionom & barnträdgårdslärare
 
 
Hoppas alla haft en lugn och bra helg. det har jag haft. I fredags hade vi studiebesök och gästföreläsning, så efter det var det verkligen skönt med lite lugn och ro för kroppen och knoppen. helgen började bra eftersom Robb kom hem från tammerfors. piff & puff blev också glada då husse kom hem. efter att ha ätit middag här i Vasa hoppade vi i bilen och for norrut för att spendera helgen i monäs. fredagskvällen bestod av idol och bastu. I lördags steg vi upp ganska tidigt för att vi hade en hel del program på shemat. var efter nya vinterringar till min bil som robb böt till samtidigt som han också böt bromsskivor och klossar. vi hann också vara ut med pappa och lägga ut nät och vitcha. det var väl helgen i ett nötskal. och så har jag förstås suttit med lite skolarbete och printat ut massor med material till portfolion.
 
Idag har jag haft en hel dag i skolan. socialpedagogik och sen förskolepedagogik och metodik. på det sistnämnda hade vi som grupparbete att planera en samling utifrån ett tema. i vårt tema ingick höstpyssel, så vi avslutade samlingen med höstpyssel (andra bilden). efter skolan for jag och veckohandla. resten av kvällen kommer gå åt till att göra klart ett skolarbete och sedan bara ta det lungt! Imorgon är jag ledig hela dagen men har ändå en hel del att göra. det ska iallafall bli skönt att bara få vara hemma :)

Kommentarer
Postat av: Koriks

Så underbara bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2015-12-02 @ 13:49:23 / URL: http://www.badtunnaexpert.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: