Inspirationscollage inför galan

 
 
Idag är det Allhelgona. en fin högtid som är till för att minnas våra nära och kära som gått bort. Jag har flera som jag vill tände ett ljus för just idag. Ärligt talat kan jag inte förstå hur man ens ids fira halloween samma helg och ennu till samma dag? Jag förstår mig inte riktigt på halloween över huvudtaget faktiskt. Så istället för att göra, eh ursäkta ordvalet, töntiga inlägg om halloweensminkningar och sånt (ni får säga vad ni vill men) så tänkte jag göra ett lite trevligare inlägg om inspiration inför galan 2015 istället ...... 
 
Förutom skolarbeten så är Galan 2015 det enda som surrar åpåå i mitt huvud just nu. det är så kul att ha något att se framemot. Igår fick jag hem mitt nellypaket med fyra olika klänningar som jag beställt hem för att prova. Jag har nu hittat min klänning till Galan. den sitter perfekt på mig och med lite gulddetaljer och någon fin frisyr blir det riktigt bra. Klänningen jag ska ha finns med i collaget. hihihi! Nelly har verkligen jättemånga fina långklänningar! när det kommer till skorna kommer jag inte köpa något nytt utan kommer använda någon av de jag har hemma. om det då är klackar, mystofflor eller gummistövlar är det ingen som vet. jag r verkligen dålig på att gå i klackar så gummistövlar vore ju mest praktiskt på alla sätt och vis! näänå.. Det ska bli så kul att se vad alla har på sig på galan ♥
 
Bildkälla för klänningar och skor / Bildkällor för inspiration till smink och naglar

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Så fina kläder!

2015-10-31 @ 21:30:53 / URL: http://sensor.blogg.se/
Postat av: VERONICA - fashionblog

Underbart inlägg fyllt av inspiration! LOVE it!! :) Kramar fina du!

2015-11-03 @ 11:37:28 / URL: http://vveronicas.com/
Postat av: ISA

åh tänk att få klä upp sig sådär flott :D

2015-11-07 @ 16:27:53 / URL: http://isabyl.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: